Szukam dobrych aparatów

Dyskusja, porady, pytania na temat aparatów słuchowych, systemów FM, baterii oraz akcesoriów.

Moderator: admin

adamkonieczny567

Szukam dobrych aparatów

Postautor: adamkonieczny567 » pn wrz 05, 2016 22:43

Witam,
Nazywam się Adam i mam 22 lata. Niedawno wykryto u mnie średni ubytek słuchu. Byłem u protetyka słuchu, ale w ofercie posiadał aparaty tylko jednego producenta. Szukam najlepszych dostępnych w Polsce aparatów, cena nie gra roli. Wciąż studiuję więc bardzo ważne jest dla mnie słyszenie wykładowcy z bardzo daleka. Kolejnym wyzwaniem dla aparatu będzie to że uwielbiam jeździć rowerem w różnych warunkach, w tym w deszczu.
Resztę czasu wolnego spędzam przy telefonie lub telewizorze, więc wszelkie integracje byłby mile widziane. Sam zrobiłem mały research w aparatach z górnej półki, ale nazwy modeli czy producentów nic mi nie mówią. Naprawdę liczę na Waszą pomoc.

Ten,któryWie

Re: Szukam dobrych aparatów

Postautor: Ten,któryWie » wt wrz 20, 2016 08:07

Obecnie aparatem, który wyprzedza o lata świetlne inne aparaty słuchowe jest OPN1 firmy Oticon - jest to nowość, ale już dostępna w gabinetach.

slawm

Postautor: slawm » śr wrz 21, 2016 20:53

Tak z ciekawości zapytam, dlaczego Oticon OPN1 wyprzedza inne aparaty o "lata świetlne" ? - ( chyba, że chodzi o cenę, bo z tego co słyszałem to kosztuje ok 10 tys za sztukę :) )

pamparuch

Postautor: pamparuch » czw paź 13, 2016 15:00

Ja osobiście bardziej cenię Phonaka, ale uważam że w Widexie czy Siemensie też znajdą się potężne aparaty. No a z tym wyprzedzaniem o lata świetlne to po prostu Oticon mu się zareklamował tak dobrze, że chłopak uwierzył :D

adamkonieczny567

Postautor: adamkonieczny567 » wt paź 18, 2016 19:36