Prosze o opinie

Dyskusja, porady, pytania na temat aparatów słuchowych, systemów FM, baterii oraz akcesoriów.

Moderator: admin

rociel

Prosze o opinie

Postautor: rociel » czw kwie 12, 2012 20:05

Witam wszystkich forumowiczów :D Po 3 latach chodzenia po lekarzach i czekaniu na badania dzisiaj usłyszałam werdykt: obustronny niedosłuch i konieczność zaaparatowania obu uszu... Hmm z tym będę polemizować bo na ucho prawe całkiem dobrze słyszę - właściwie tylko dzięki niemu jakoś normalnie funkcjonuje; ucho lewe rzeczywiście "do wymiany" :) Przy okazji wizyty dostałam od lekarza wizytówki dwóch miejsc gdzie mam sie zgłosić w sprawie doboru aparatu... Chodzi o salony Geers i Maytone w łodzi (do lekarza nie mam zaufania bo to nie był mój lekarz prowadzący tylko zastępstwo - na wizytę (kolejna) czekałam 4 m-ce, wiec nie uśmiechało mi sie jej przekładać...) Bardzo proszę forumowiczów o opinie o tych dwóch miejscach - jestem zielona w kwestii aparatów słuchowych ich doboru, marek itp. Wiec wszystkie rady jakie byście dla mnie mieli będą niezwykle cenne. Ah i jeszcze o firmie Auric miałam tam robiony pierwszy audiogram i pamiętam że panie były dość rozeznane ale nie wiem jak z aparatami i w ogóle.
Moje problemy ze słuchem zaczęły sie jakieś 5 lat temu - tylko ze nie przywiązywałam do tego wagi bo zaczęło sie od szumu w uszach dziś wiem że to był mój błąd. Chociaż z drugiej strony lekarz prowadzący powiedział że prędzej czy później i tak bym miała kłopoty ze słuchem bo jestem rodzinnie obciążona (mój dziadek niedosłyszał na lewe :D ucho a jego córka -moja ciotka - jest na lewe zaaparatowana bo ma w nim resztki słuchu) Sek w tym że ja zawsze miałam dobry słuch i tak ciężko pogodzi mi sie z cała tą sytuacja... :( Czy spotkaliście sie z sytuacja że utratę słuchu powoduje stres??
Rozpisałam sie jak na pierwszy post ale ja z "gaduł' jestem :D Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za odpowiedź

admin
Administrator
Kontaktowanie:

Re: Prosze o opinie